torsdag 5 maj 2011

Sen kväll

Har inte skrivit på ett tag.
Mycket har förändrats i mitt liv på kort tid och det har påverkat det mesta. Långa dagar har inte heller precis uppmuntrat att sitta vid datorn om kvällarna, och därför har våra redogörelser uteblivit den sista tiden tyvärr. Det betyder ju inte att vi slutat ha sköna knull. Bland annat testades en vibrerande plugg för ett tag sedan, och den blev mycket uppskattad! Vi har också exprimenterat lite mer med gags och så lite smisk såklart ;) Här kommer i alla fall en kort redogörelse för att "bli varm i kläderna" igen. Trevlig läsning!


Det är sen kväll.
Båda är sjukt trötta men väl i säng under täcket börjar de eggande kyssarna. Kyssarna övergår till smek och snart är hon plaskvåt och redo. Jag är hård så det spänner och stramar mot skinkorna. Låter kuken sjunka in. aaaahh!
Vi knullar sakta och kysser varann.Vi ligger så länge. Efter ett tag trevar hon efter mina skinkor och börjar massera mitt rövhål. Det är en skön känsla att hon fingrar mig där samtidigt som jag pumpar i henne.

Hon blöter sina fingrar med fittsaft och låter ett finger slinka in en liten bit. Jag svarar med att med ena handen smeka utanpå hennes rövöppning med två fingrar. Sedan vänder jag henne om. Ställer henne på alla fyra och låter kuken glida in igen. Låter tummen sjunka in en liten bit
i hennes stjärt samtidigt.

Efter ett tag får hon kura ihop sig och jag hukar över henne. Hon svankar maximalt och jag lyfter hennes höfter uppåt/framåt så jag kan ta ett stadigt tag om dem och knulla henne hårt och snabbt. Avslutar med att spruta på hennes skinkor och sedan låta det sista av satsen kramas ut i hennes bultande våta fitta.

Det var ett riktigt skönt kvällsknull.
Skönt att vara tillbaka!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

så svarar vi så fort vi kan :)