tisdag 17 maj 2011

Måndagsknull efter lång väntan..

Äntligen stod han i hallen. Våra välkomstkyssar som började så oskyldigt började bli mer och mer otåliga och ivriga.. 

Med smått grumlig röst sa han åt mig att låta honom få smaka mig.

Jag förde ner två fingrar innanför byxorna, kände jeansen strama lite mot höfthållarna jag tagit på mig dagen till ära, lät dem hitta in i min redan plaskvåta fitta, (efter att ha gått med den där buttpluggen hela eftermiddagen så var det ju inte heller så konstigt, att den reagerat så) och lät sen mina fingrar komma in i hans mun. Han sög girigt på dem och jag höll på att gå under av kåthet av synen och känslan.

Sen behövde jag inte vänta länge. Han vände mig bryskt om, drog hårt ner mina byxor, dörrkarmen kändes hård mot min kind där jag stod. 

Jag särade mina skinkor och blottade både röv och fitta så han kunde se vad han hade att välja på att stoppa kuken i..

-Duktig slyna.. sära mer.. 

Jag särade så mycket jag kunde, och kunde sen känna hur han stötte sin härliga kuk djupt in i min fitta. Min kropp exploderade i känslor. Som jag längtat efter honom..

Hårt och bestämt tog han mig, med ett ordentligt grepp om mina axlar.

-Åh.. ja, knulla mig! Kåtslynan i mig vaknade helt och jag flämtade orden om och om igen mellan stötarna och det tog inte lång stund (eller gjorde det, jag var helt väck) innan han frågade var jag ville känna satsen.
Kvidande bad jag honom om att få känna den i fittan.
-Ja.. jag ska göra det och sen ska du bara klä på dig direkt. 
Jag nickade, nästan otåligt. Att få höra hans ord och hans andning, få känna hans bestämdhet mot mig, gjorde mig galen av åtrå.

Han tog i ännu lite mer, och jag hade svårt att hålla balansen där jag stod, tills jag äntligen fick känna hur han pumpade hela mig full.



 Omtumlade stod vi sen länge i hallen och bara kramades och kysstes. Kyssarna hade blivit mer mjuka och ömma nu. Jag drog in hans doft i min näsa och bara njöt i fulla drag.

Jag är hans slyna.

/K

1 kommentar:

  1. ingen bild på pluggen lr när du är pluggad ?:) mums säger jag!

    SvaraRadera

så svarar vi så fort vi kan :)