måndag 30 maj 2011

Bättre sent än aldrig?

Som utlovat. Det är alltså denna sköning M har skaffat mig.Verkligen att rekommendera.



Saxat från hemsidan:


"measures 5" in length and 1.5" in diameter. The remote requires 2 AA batteries (not included). Without the vibration, however, the Rump Shaker can still be used as a functional butt plug. The control easily plugs into the plug at the base."

"Once the user has placed the soft rubber deep inside, they can use the multi-speed corded controller to emit the vibration of their choice. The plug is small enough for users new to the pleasures of anal sex, but even advanced users could find the vibration feature a stimulating extension of their current anal play activities."
Köp den här. Och låt inte namnet skrämma er.  ;)

Ha det skönt!

/K

4 kommentarer:

  1. Ska be tjejen köpa en sån åt mig :)

    SvaraRadera
  2. Tycker jag du ska göra :) Jag gillar själva funktionen att man kan styra vibrationerna steglöst.. och själv om man är ensam hemma ;)

    /K

    SvaraRadera
  3. Steglöst är super!
    Skulle även vilja kunna pumpa upp den... :)

    SvaraRadera
  4. härligt ser lagom stor ut! pump är super, min tjej byter aldrig bort den.. : ) finns även pluggar som man kan spruta med: )

    två riktigt härliga saker !!!

    http://www.extremerestraints.com/enema-supplies_212/inflatable-enema-plug_201.html

    http://www.extremerestraints.com/inflatable-dildos_42/dual-inflatable-dildo-and-butt-plug_3227.html


    man kan fylla med fejksperma så blir det riktigt härligt!

    SvaraRadera

så svarar vi så fort vi kan :)