måndag 25 april 2011

Bootylicious..

6 kommentarer:

  1. smakade ni av sperman? är det en så kallad analcreapie det där`? är creampie ngt nytt fenomen? tycker att jag ser filmer och läser det lite var stans nu för tiden

    SvaraRadera
  2. mmm vilken härlig bild, tänk att små gå ner o smaka på den härliga rumpan :)

    ett tips på en bildserie som jag såg på en annan blogg, mkt trelig!

    http://bellasbekannelser.blogspot.com/?zx=d21c432ae41993f8

    SvaraRadera
  3. mums, har ni ngt sugrör?

    SvaraRadera
  4. Anonym 1: Nej vi smakade inte på den sen. För oss var det mest det visuella i att vara fylld till bredden som var grejen.. Jag (K) har inte tänkt så mycket på om det är ett nytt fenomen då jag bara levt i "vaniljförhållanden" förut och det inte varit aktuellt. Nu ser jag det däremot allt oftare, för att jag vill se det.. ;)

    Anonym 2: Ja, det var en härlig serie med bilder.. vi får helt enkelt införskaffa oss en bättre kamera.. eller sluta vara så heta på gröten att vi glömmer bort att fotografera också haha! ;)

    SvaraRadera
  5. kan ni inte göra en analcreampie serie ? vore super härlgt!

    SvaraRadera
  6. Hehe.. vi kan väl se vad vi kan göra ;)

    /K

    SvaraRadera

så svarar vi så fort vi kan :)