måndag 30 maj 2011

Bättre sent än aldrig 2 ;)

Hade ju också utlovat en bild på den nya gagen. Denna variant är mycket skönare, mycket lättare att ha i munnen och mycket, mycket snyggare. Om jag får säga min mening.. ;)


Dessutom kommer den med flera gags i olika storlekar så man kan prova sig fram vilken som passar bäst. Med en snabb och enkel handrörelse knäpper man också loss själva bollen om det skulle behövas. Återigen: Säkerhet först!

Denna är också köpt hos eXtreme restraints och du hittar den här.

(Och visst har min Master köpt mig ett fint nytt halsband? Får mig att veta min plats men ändå känna mig vacker inför honom. Han är den bästa. )

/K

4 kommentarer:

  1. mm riktigt härligt! har ni några tips på gagball ? jag brukar stoppa in den i baken på min flickvän innan hon får den i munnen :) kanske fylla munnen med sperma och sedan sätta på gagballen och låta henne ha sperman i munnen lr ngt... Ge mig några härliga tips om ni har ngt kul! kram

    SvaraRadera
  2. Good afternoon,

    knowing the blog and like it a lot.

    For this reason, I'm following you and always will visit to learn more from you.

    ;)

    I invite her to visit us at:

    O Infinito Particular de ÍsisdoJUN

    www.tattourouge1.com

    Is always welcome there and I hope that us company!

    Tender kisses,

    ÍsisdoJUN

    Sorry my bad English, ok?

    xx


    Boa tarde,

    conhecendo o blog e gostando bastante dele.

    Por este motivo, ja estou seguindo-o e sempre a visitarei para saber mais de você.

    ;)

    Convido-a para visitar-nos no:

    Infinito Particular de ÍsisdoJUN

    www.tattourouge1.com

    Seja sempre bem vinda por lá e espero que nos companhe!

    Beijos carinhosos,

    ÍsisdoJUN

    Desculpe meu péssimo Inglês, ok?

    SvaraRadera

så svarar vi så fort vi kan :)