tisdag 22 mars 2011

Inplanerat rövknull.

Fortfarande lördag men nu kväll, och vårt stundande rövknull närmar sig. Jag håller min slyna på sträckbänken fast jag ser kåtheten i hennes ögon och kroppsspråk. Anledningen är att jag tror hon ruvar på en hemlighet.
Är ganska övertygad om att hitta en plugg i hennes fitta och vill inte låta henne ha satt in den i onödan..

Efter kyssar och smek får min slyna lägga sig i mitt knä så jag kan förbereda hennes röv. Först rikligt med glid för att masserar rövhålet i cirklar och rörelser upp och ner.. Sen en pekfingertopp lätt emot och med ett lätt tryck glider fingret in till första fingerleden. Hon stönar nöjt.. Jag låter fingret sakta leta sig vidare inåt. Juckar det lite lätt och drar ut det för att låta en rejäl kladd glidmedel leta sig in i min slynas väntande villiga röv. Efter lite mer bearbetning med fingret smörjer jag in en liten plugg rikligt och börjar sakta pressa och vrida in den. Den glider med lätthet på plats och jag konstaterar nöjt att hon är redo för mer..
Den här duger inte till mer än att smörja din röv med glid. Hon påstår att den kan retas skönt men det tror jag inte ett ögonblick på. Efter en stund erkänner hon att jag har rätt och vid det här laget är jag rejält kåt, fixerad vid det trånga bakre hålet som sakta men säkert blir redo för kuk.

Nu kan jag inte vänta längre, upp på alla fyra! Hon ställer sig lydigt redo. i soffan. Putar och särar.. När hon drar isär skinkorna öppnas det hala rövhålet lite. Lagom trångt att tränga in men öppet nog att tända mig något vansinnigt rent visuellt. Jag för ollonet emot och låter det massera öppningen innan jag sakta trycker in det i min slynas trånga hål. Röven ger sakta med sig och ollonet smyger sig in och försvinner in i hennes underbara röv. Jag drar mig ur och upprepar. Smörjer sedan in hela kuken rikligt med glid och Trycker in den igen. Denna gången sväljer min synas röv mitt ollon hungrigt och en bra bit av kuken. Medvetet eller omedvetet juckar hon mot för att hjälpa mig in och det gör mig kåt och stolt.

Hon tar spjärn mot soffans armstöd med armarna och jag säger till henne att sära istället så jag får se kuken tränga in och även komma in djupare. Hon gör som hon blir tillsagd.

På bordet ligger mobilen. Jag tar den och börjar filma. På displayen ser jag min styva kuk plöja in i hennes röv. Det gör mig ännu hårdare och hon reagerar direkt och svarar med ett stön. Hon får gåshud över hela kroppen av välbehag. Ett rejält kvitto på att hon nu är tränad till riktig rövslyna. Jag fortsätter knulla och filma, för att sedan låta henne se vad jag ser medan jag pumpar och byter ställning, pressar min fulla tyngd mot hennes kropp och hon tar kuken nästan till roten nu. Fortsätter med djupa stötar och drar mig sen ur för mer glid. Låter det rinna som en sats in i hålet och trycker in kuken och drar mig ur upprepade gånger. Hon stönar och rör sig.

Eftersom jag har svårt att hitta en bekväm ställning erbjuder min slyna sig att krypa upp på fotpallen istället. Jag ler nöjt åt att hon, när hon vågar sig på att ta initiativ alltid har så bra idéer. Fortsätter knulla hennes röv där hon nu ligger hopkurad på pallen. Jag inser att vi nu är mitt framför vardagsrumsfönstret. Persiennerna är nere men bara halvt fördragna som vanligt. Ute är det mörkt och bilarna susar förbi i båda riktningar. De måste få en ganska fin uppvisning i det riktade ljuset även om De förmodligen inte ser så mycket detaljer. De skulle bara veta vad som utspelar sig.. Att min slyna tar kuk i röven framför fönstret. Jag påtalar detta
för henne och det gör henne bara kåtare..

Nu fyller jag även upp hennes fitta med en dildo och det blir ännu trängre samtidigt som vibrationerna även
gör att vi båda ryser av välbehag. Jag fortsätter så ett tag innan jag plötsligt vill ha min slynas hål för mig själv och drar ut dildon igen.

Efter en stund vill jag fortsätta utforska hennes röv och drar ut kuken för att föra in långfingret så långt jag når. Hon ryser av välbehag när jag lätt greppar den glatta punkt där analen böjs och ändrar riktning. Att fingra så långt in är nytt även för mig och gör mig kåt. Jag gör det en stund innan jag åter kör in kuken. Den här gången kommer jag inte dra mig ur förrens jag kommer i din trånga kåta röv. Jag knullar henne i stjärten som besatt och hon stönar och svarar med att pressa sig mot mig för att ta in mig så djupt det bara går. Jag eggar henne att berätta för mig hur mycket hon vill bli hårdknullad och får henne att be om min varma sats där bak. Jag svarar med att spruta varma strålar djupt inne i hennes röv och skakar i hela kroppen. Stannar kvar en stund för att sedan sakta dra mig ur och sjunka ner på soffan. När jag återhämtat mig Går jag lös på hennes plaskvåta fitta med dildon. Juckar den djupt i henne en stund innan jag byter hål och låter den sakta bit för bit glida in i den nyknullade spermafyllda röven. Efter en stund glider den in till botten och jag låter den jobba på fullt varv medan Jag pullar henne till en kraftig orgasm. Vi båda sjunker utmattade ihop i soffan.
Vi blev så nöjda att vi bjuder på ett klipp..



/M

2 kommentarer:

  1. Härligt! Synd hon inte låg på rygg så man såg fittan åxå...

    SvaraRadera
  2. Hej Anonym!
    Varken min slyna eller jag har något emot att filma ett rövknull där fittan syns heller. Ser att det finns ett visst intresse bland våra läsare. Vi noterar önskemålet så du får väl hålla utkik ;)
    Tack för din kommentar!

    /M

    SvaraRadera

så svarar vi så fort vi kan :)