måndag 16 maj 2011

På väg ut..



Ja.. det är en vibrerande buttplugg jag har... har inte ens kommit utanför dörren än och orgasmen är redan nära.. Mina händer darrar när jag skriver detta.

Wish me luck!

/K

Update: 

Dammit! Säger jag bara! Fegade lite och körde utan vibrator tills jag fick ett sms från M där det stod att jag inte fick göra det utan att den skulle vara på där det var lite folk. Så sagt och gjort.. Smög ner handen i bakfickan och vred igång den.

Det gick ett rus genom hela mig! Hade M varit där och kysst mig hade jag kommit där och då. Mitt bland bussar, pensionärer, barnfamiljer och kaffedrickare..

Nu är jag precis hemkommen. Hela vägen hem önskade jag att M skulle varit här och tagit emot mig med ett rejält knull i fittan med pluggen fortfarande vibrerande i röven. Men jag får gott vänta till kvällen...

Dessutom smet jag in i en affär här i stan och köpte en sak jag tror han kommer uppskatta. Den kanske jag visar en annan gång..

2 kommentarer:

  1. kan du inte lägga ut en bild på pluggen, måste fantisera om dig o pluggen :)

    SvaraRadera
  2. Absolut.. visst kan jag göra det ;)

    /K

    SvaraRadera

så svarar vi så fort vi kan :)