tisdag 24 maj 2011

På fråga A svarar jag..

Just nu kan man svara på en sexenkät på Aftonbladet. Reagerade på några av frågorna, kände mig lite utanför med vår utlevnad. Enkäten var inte riktigt riktad till de som inte har "vaniljsex", men saknade mest ett "all the above" alternativ.


Speciellt vid den här frågan:

Kvinna: Vad sexfantiserar du om?
Min partner
En annan kvinna/man
Att vara med någon av samma kön
Att ha trekant/gruppsex
Att ha sex på udda platser
Sex med någon mycket äldre
Sex med någon mycket yngre
Att ha sex när andra ser på
Att se på när andra har sex
Jag sexfantiserar inte

Vad skulle DU svara? 


Och ja, det kommer en bild på pluggen. Jag LOVAR! Men det har bara inte blivit av. Sorry!!

/K

3 kommentarer:

  1. vad svarade du på? väntar på pluggbilden!! :)

    min tjej fantiserar om

    Att ha trekant/gruppsex

    SvaraRadera
  2. Jag svarade också trekant/gruppsex... det var den fantasin som var starkast just då ;)

    Åh förlåååt!! Jag går och tar kort på den på engång! ;)

    SvaraRadera
  3. Jag fantiserar om alla alternativen förutom "Sex med någon mycket äldre" :-)

    SvaraRadera

så svarar vi så fort vi kan :)