söndag 10 april 2011

Gagball..

13 kommentarer:

  1. Finns inget sexigare än ljudet av en kvinna som under njutning mumlar och gurglar med en ballgag i munnen. Riktigt hett, tummen upp ;)

    //Mannen i huset

    SvaraRadera
  2. För oss en ny erfarenhet som vi skall utforska mera! Kan bara hålla med om att slynan är het med en sån i munnen..
    Tack för din kommentar!

    /M

    SvaraRadera
  3. Tackar! Vi med..
    Och nu har jag inhandlat flera i olika storlekar..
    Skall visa min slyna dem så hon vet vad hon har att vänta sig ;) Hon klär verkligen i den.
    Tack för er kommentar!

    SvaraRadera
  4. Nice med andningshål! Porrigt :-P

    /Mannen

    SvaraRadera
  5. oj kan ni inte fota dem andra storlekarna? vad är det tjejer gillar med gagball =? jag tycker att det är porrigt och skulle gärna vilja att min tjej prövade, vad säger man ?

    SvaraRadera
  6. Hej! Bild på de andra kommer när vi testat dem!
    I vårt fall är det nåt som ingår i min slynas träning. Hon gillar skamkänslan och att göra mig till viljes som sin Master. Det där får hon utveckla mera själv här ;)
    Angående din tjej, surfa lite bland sexleksaker tillsammans och se hennes reaktioner?
    Lycka till och tack för din kommentar!

    /M

    SvaraRadera
  7. Andningshålet är en trevlig detalj!
    Fastnade dock för lite andra mera klassiska varianter nu. Kul du gillar den!

    /M

    SvaraRadera
  8. Anonym:

    M-hm.. jag ser med spänning fram emot helgen då jag ska få prova de nya.. det lär garanterat bli bilder på dem med.. ;)

    ja varför tjejer gillar gags, kan jag inte svara på, det är ju väldigt individuellt.. men varför _jag_ gillar gags kan jag (nog) svara på:

    Jag vet att min Master tycker om att se den på mig och att göra honom till viljes gör mig extra kåt och villig att använda den. Sen tycker jag allmänt att det är otroligt sexigt rent visuellt..

    Å andra sidan är det en enorm skamkänsla när man inte kan kontrollera sin salivproduktion.. Så att använda en gag kan både vara belöning och straff för mig, allt beroende på vad min Master tycker jag gör mig förtjänt av..

    Jag kan inte annat än hålla med M i hur du ska introducera din fantasi för din flickvän. Kanske kan ni prova att bara ha munkavel (en sjal eller liknande) till en början? För att se om hon känner sig bekväm med det alls.. :)

    Lycka till.. :)

    /K

    SvaraRadera
  9. tack för alla härliga svar ! uppskattas! Det skulle vara härligt att få spruta i munnen och sedan sätta på en gagball :) så kåt jag blir av tanken... Ska googla runt med tjejen i dag, har andra fantasier som jag vill se om hon kan tänkas att gilla :)

    SvaraRadera
  10. Spännande Anonym!

    Nu måste du ju låta oss veta hur det gick sen :)

    SvaraRadera
  11. hehe, vi har hittat en del saker som vi ska köpa, gag va inte så uppskattat men hon kunde tänka sig att pröva : )

    SvaraRadera
  12. Det är ju en bra start! Jag var inte heller så förtjust i tanken på gag jag heller, men nu, som sagt, längtar jag till viss del!

    Ha det så trevligt nu då ;)

    /K

    SvaraRadera

så svarar vi så fort vi kan :)