tisdag 3 maj 2011

...

Att leva i ett förhållande med intresse för BDSM är inte alltid det lättaste.. Piskan får läggas på hyllan och vika undan för intensiva dagar på arbetet då båda nästan somnar i varsitt hörn av soffan, hämtning och lämning av barn och vem- plockade- i- och- ur- diskmaskinen- sist- det- gjorde-  jag- nähä- för- jag- vill- minnas- att- det- var- jag- och- förresten- var- ska- vi- åka- på- semestern? sånt kommer liksom emellan då och då. Tyvärr.

Men med risk att göra er som läser besvikna så är inte vårat liv en (porr-)film och nu har det varit just en sådan period som ovan.

Och som min kropp längtar efter att få halsbandet runt halsen och få känna piskan igen! Förväntningen och spänningen som byggs upp precis innan rappet och smärtan som ilar som eld genom hela kroppen när han låter den vina ner mot min nakna (bundna?) kropp.

Jag är Hans kåta slyna. 
Vad han än vill göra med mig får han göra. 

Just nu är jag så kåt att jag inte ens kan reda ut mina fantasier.. Jag vill bara ha honom. På alla sätt möjligt.

Och det nu.

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

så svarar vi så fort vi kan :)