lördag 21 maj 2011

Återblick..

Idag är jag ledig och har för första dagen på länge tid att surfa lite och kolla bloggen.
Jag ser att min slyna varit flitig och hållit er uppdaterade..

Nu sitter jag här och läser kommentarer och kollar på bilder. Måste säga att jag har en duktig slyna som gjorde ärenden på stan med vibrerande plugg i röven. Och hon passade dessutom på att inhandla en trevlig present. Mer om det vid ett annat tillfälle dock.

Hon har även delat med sig av fantasier från det lilla äventyret. Heta meddelanden som jag läste i smyg på jobbet. Jag fick även mms med bilden hon delat med sig av här.

I vissa andra fall har dock min slyna slarvat lite. Hon har enkla vardagliga uppgifter som skall skötas, men ibland är minnet lite kort. För en tid sedan kom jag hem tidigare än beräknat och upptäckte att jag inte blivit åtlydd. Dessutom visade det sig att hon inte gjort nåt för hon trodde att jag skulle vara hemma sent. Med andra ord trodde hon att hon skulle slippa bara för att jag inte var på plats för att kontrollera..

Turligt nog hann jag upptäcka detta slarv.Hon kommer givetvis straffas för detta på lämpligt sätt lite senare, vilket gav mig en idé.. Har ni läsare något förslag på lämplig bestraffning? Om något faller mig i smaken kanske jag väljer just ert förslag..

Hon har dessutom varit trotsig och utmanat mig vid flera tillfällen den senaste tiden. Det skall jag nog ta ur henne.. ;)

Ha en trevlig helg!

/M

2 kommentarer:

  1. Som bestraffning tycker vi att du ska knulla henne ordentligt. Spruta din säd i hennes våta fitta, låta henne dra på sig ett par minimala å tunna string och kort kjol.
    Låta henne gå ut på stan med din rejäla sats i musen.
    Uppdraget ska vara att fota ett offentligt upskirt kort på sig själv där man ka se hur våt av sperma å egna safter hon är.
    Hoppas du kan få henne till detta. Jag å min fru hoppas du lyckas. <3

    /H

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Vi får se hur det blir med den saken ;)
    Kul att ni läser och gillar vår blogg!

    /M

    SvaraRadera

så svarar vi så fort vi kan :)