måndag 18 april 2011

Jag är hans..

"Nej.." viskar jag för åtminstone tredje gången och försöker komma ur hans grepp på alla sätt jag kan komma på, där han tryckt  upp mig mot väggen i hallen..

"Vaddå "nej"? Stå still!" väser han och jag tystnar. Jag vet ju att det inte är "kodordet" vi kommit överrens om. Men jag vill inte använda det heller just nu. Fortsätter dock att försöka lirka mig ur hans grepp. Vrider mig, tar bort hans händer. Försöker hålla fast dem. Han har nästan bokstavligen slitit av mig mina kläder och de ligger i en hög bredvid mig. Känner hans hårda kuk mot min nakna röv och ena halvan av mig vill trycka mig mot honom, känna den tränga in, djupt.

Jag har längtat så mycket efter honom. Efter det här.

Kampen tänder både honom och mig.. 

Han greppar mina båda händer i sin ena hand, efter en ganska ojämn kraftmätning. Jag har inte en suck att rå på honom.. Han särar mina skinkor och jag kan känna hur han börjar tränga in i mig..

"Kom igen.. låt mig knulla din röv nu..  " hans varma andedräkt mot mitt öra.. Jag gnyr lite när han tränger in i mig. Han lägger sin andra arm om min hals och håller den där med ett lätt men bestämt tryck.

Jag får erkänna mig besegrad, trots att skammen över att inte vara "förberedd" är stark och påtaglig, och låter honom knulla mig.. Han drar bak mitt huvud i mitt hår.


"Det här är så du vet att jag kan knulla dig när JAG vill.. förstår du!"

Jag gnyr och nickar.. Mina händer i ett stadigt grepp ovanför mitt huvud.. Han knullar mig fort och ganska hårt.

Det hela är över ganska snart. En markering som sagt. Jag är hans att göra vad han vill med, när han vill..

och efteråt står jag kvar, håller mig hårt i dörrkarmen. Han låter mig stå där en stund, efter att jag bett honom om det, och kommer sen tillbaka och ger mig en stor varm kram, frågar mig om jag är okej. Det är jag såklart, dock är skam tillsammans med kåthet en svår känsla att hantera. Han kysser mig mjukt, smeker mitt hår. Håller om mig och jag får fortsätta landa tryggt i hans värme, hans doft, hans famn.

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

så svarar vi så fort vi kan :)