måndag 4 april 2011

Helgen..

Helgen bjöd precis på allt det jag saknat när Han varit borta.. Mycket tunga, mycket fingrar.. Och mycket närhet.

Visst, vi gillar (älskar) båda när det är lite hårda tag, men ibland är det "bästa" sexet nog när man kommer nära varandra, med mycket ömhet och mycket kyssar. Ibland kan man behöva det..
 
Inatt kysstes vi länge och intensivt och det slutade med en helt vanlig missionärställning. Med enda skillnaden att vi inte knullade.. Han var i mig, men vi låg bara så en lång stund och verkligen hånglade loss..

Åh, det var så skönt! En fullkomligt underbar känsla av närhet och samhörighet.

Idag, däremot, fick jag så min heldag av dominans som jag önskat mig. Hela kitet: piska, gagball, ögonbindel, bundna armar, bundna ben.. Dildo och plugs. Utnyttjad till max, som den kåtslyna jag ändå är.
 
Jag tror det blev lite bilder och jag vet med bestämdhet att det blev en film, vi får väl se när M får möjlighet att bjuda Er på lite smått och gott där ;)

Önskar Er alla en riktigt skön natt..

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

så svarar vi så fort vi kan :)