tisdag 19 april 2011

Dubbelt upp

Redan i dörren känner jag spänningen i luften. Första kyssen är en direkt signal till det mest primära att hon är kåt och mer än redo. Rörelsemönstret, andningen ja allt avslöjar henne. Hon måste ha läst nåt porrigt eller fantiserat under dagen om den kommande kvällen. Dessutom har hon lagat mat som är färdig lagom till jag kliver in genom dörren. På bordet står dessutom en stor fin ros med arrangemang och ett handgjort kort. Den vackra gesten med rosen och maten dukar dock undan för det där begäret. Det som sällan är långt borta och lurar precis under ytan. Jag blir glad varm och lycklig. Vi äter och pratar.

Efter maten börjar vi kyssas igen. Jag står mellan hennes ben med henne tryckt mot diskbänken. Det känns som hon väntar sig att bli upplyft på den och knullad på stört. Jag avvaktar lite och låter händerna vandra innanför hennes byxor. Till min förvåning känner jag trosor!?


-Har du trosor på dig? Det gillas inte! Varför har du tagit på dig dem?

Hon säger att hon inte riktigt vet. Vi lever ju inte i en 24/7 relation så visst får hon gå i trosor om hon så önskar, men hon vet mycket väl att det är en av de mest enkla saker att komma ihåg att jag inte gillar. Jag bestämmer mig för att göra en markering här.

-Det kommer att bli smisk för det här. Du kan dra ner byxorna och sen komma och lägga dig i mitt knä i soffan.


Efter en stund kommer hon in i vardagsrummet, nyduschad invirad i ett badlakan. Jag lägger henne äver knät och smeker henne över ryggen, svanken och skinkorna. Då och då även över nacken. Så kommer första klatschen.. Smack! Det är inte speciellt hårt till en början, men snart ökar både kraften och intensiteten.
Då och då särar jag så jag kan kontrollera med ett finger om hon blivit våt. Det tar inte lång stund innan
fittan riktigt glänser och stön blandas med jämranden.


-Hämta spöt till mig.

Hon gör som jag säger och kommer tillbaks med den i handen. Hon får gå in och ställa sig med rak rygg vid fotänden av sängen i sovrummet. Jag tar på henne en ögonbindel och kontrollerar att den sitter bra.Sen låter jag ridspöt utforska och gå på upptäcktsfärd över hennes kropp. Hon darrar lite lätt som om det kittlades.
Smack! En hård träff på ena skinkan. Hon vrider sig lite.


-Stå still annars blir det ett rapp till!

Piskan fortsätter sin kittlande resa och strax vrider hon sig igen. Smack! ytterligare en snärt träffar andra skinkan. Nu börjar båda att bli riktigt kåta och jag bearbetar hennes med snärt efter snärt. först med själva änden på spöt och därefter ett par rapp som utnyttjar hela spöets längd och träffar tvärs över båda skinkorna. Hon gnyr och stönar. Jag kollar så hon är okej innan jag fortsätter. Nu får hon lägga sig på mage på sängen och skinkorna smiskas rosigt röda. Sen går jag över till innanlåren. Det är en intensivare smärta och hon jämrar sig. Låter nästan gråtfärdig.

-Nu skall vi räkna tillsammans du och jag till tio.

För varje rapp måste hon hålla räkningen och tacka snällt. De sista rappen tackar hon mellan sammanbitna tänder. Jag har hela tiden kontrollerat hennes våta fitta och börjar nu bli rejält sugen på att trycka in kuken.
Jag slitar av mig byxor och boxers i en enda rörelse och trycker hårt in kuken till botten i ett drag.
Hon stönar till och jag knullar henne hårt snabbt med ett grepp om hennes höfter. Tanken slår mig att hon varit och duschat. -Nu är det dags att byta hål. Jaa svarar hon i sin egna värld i mörker bakom bindeln. Jag kan bara tänka mig vilka fantasier och förväntningar hon bygger upp där bakom..

Jag drar mig ur och smörjer hennes röv med saliv innan jag trycker kuken mot hålet. Först det där härliga motståndet, men sen glider kuken sakta in. Jag trycker in den till botten och den sista biten ställer jag mig på sängen och hukar över henne som ett djur och pressar hela min tyngd mot hennes kropp och in i hennes stjärt. En liten bit till och jag är inne så djupt det går. Jag börjar knulla henne i långa drag och plötsligt drar jag mig ur och kör kuken i fittan istället. Hon flämtar till men juckar emot och stönar. Jag kör vartannat juck för att låta henne känna att jag är överallt och växlar mellan hålen längre stunder. Båda börjar bli svettiga och rejält kåta.

Jag tar fram dildon så jag kan fylla båda hål samtidigt. Hon får välja hål för den och väljer fittan. Med dildo i fittan och min kuk i röven dubbelknullar jag henne  och hon stönar allt högre. Hon skriker ut sin orgasm ner i sängen och röven kramar hårt om min kuk. Hela hennes kropp pulserar. Hon viskar till mig att spruta henne i röven och jag pumpar som en galning. Till slut avslutar jag med ett jättesprut rakt ner i det gapande rövhålet mellan hennes villigt särade skinkor. En riktig urladdning. Båda somnar gott den natten.

/M

3 kommentarer:

  1. Härligt att höra, du skulle avslutat med en analcreapie :)

    SvaraRadera
  2. När det gäller trosor så är det ju så att oavsett 24/7 eller inte så är de ju mest i vägen... *ler*

    SvaraRadera
  3. Kan inte annat än hålla med dig där anonym ;)

    SvaraRadera

så svarar vi så fort vi kan :)