torsdag 14 april 2011

Min lilla fetish..

Är det något jag verkligen tycker är sexigt så är det ett par fina fötter (och ben) i ett par hög klackade skor/stövlar. Och med höga klackar menar jag minst 10 cm i alla fall. Visst är det snyggt med högre ändå, men man måste också kunna gå i dem. Vilket många kvinnor tyvärr glömmer bort lite för ofta. Det gör ont i hela mig att se en förövrigt snygg kvinna gå i så höga klackar att hon inte kan gå med raka ben.

Jag själv känner mig aldrig så sexig som när jag får ta på mig ett par snygga högklackade skor.. Jag vet inte riktigt vad det är som gör det, eller var det kommer ifrån. Ett stort skointresse har såklart funnits där hela tiden, men när det övergick till rena fantasier att få ha på sig ett par under en sexakt, kan jag inte sätta fingret på..


Det sexiga i tanken att få ha ett par på sig under en session eller "akt" är just det visuella.. Hur foten blir lite välvd, hur vadmusklerna stramas upp. Hur det ger en vacker siluett till benen helt enkel.. Helst ska de ju sen bäras ihop med sexiga underkläder också.. mm..

Just nu letar jag dock efter ett par höga stövlar. Tyvärr (?) funkar jag på det viset att jag inte bara kan ta första bästa par, utan det måste vara helt "rätt". Och hur vet man då att det är "rätt". Ja, det vet jag i sin tur  inte förrän jag ser dem.. Komplicerat? Jo, men så är jag ju kvinna också..

Vad tycker Ni om skor/stövlar på kvinnan under själva akten? Sexigt? Whatever? Eller kanske bara i vägen?

/K

2 kommentarer:

  1. Högklackat är mycket sexigt! Jag kan inte påstå att jag tycker de är i vägen under sexakten!

    När det gäller att hitta skor som lockar så titta gärna in på www.skofeber.se. De har massor att välja mellan...

    SvaraRadera
  2. Ska genast kolla in länken. Tack för tipset! :)

    /K

    SvaraRadera

så svarar vi så fort vi kan :)