måndag 14 mars 2011

Det var alldeles för..

Länge sen jag skrev.
Vad kan man säga, det finns en vardag och det är inte alltid det blir tid till att skriva.
Det betyder självklart inte att äventyren slutat.
Detta utspelade sig för några helger sedan:

-Lägg dig över mitt knä!
Hon lägger sig lydigt tillrätta med stjärten i vädret.


-Jag vill fylla ut dig med fingrarna. Jag vet att du klarat fyra, men vi skall se om du får in en hel hand. 
Tanken gör henne kåt och pupillerna sväller.


-Jag vet att du gillar att bli uppfylld och det kommer du bli..
Rikliga mängder olja rinner via svanken, över skinkorna och vidare ner i stjärtskåran, över rövhålet och ner
över fittan. Hon särar och visar sina hål som glänser av olja. Det är en syn som kåtar upp mig men jag vill se mer.. Tar ett rejält tag om skinkorna och särar. Öppnar både fitta och röv.. Det här är mina hål att göra vad jag vill med.. Hon vet det och jag vet det..

-Vilken liten slyna du är som ligger där med gapande hål i mitt knä..
Första slaget är med handflatan och landar på höger skinka. Hon rycker till men njuter mer än det är tänkt. Flera klatschar gör att skinkorna snart får upp den rätta röda färgen. Jag masserar och särar om vartannat och det är som en berusning att se henne serverad i mitt knä. Med en väl inoljad hand börjar jag massera fittan. Ganska omilt med lätt kupad hand. Sen glider det första fingret in och hon är våt av egna safter och hal av oljan. Värmen sänder en direkt signal till mina mest primitiva instinkter. Ett finger till. Hon gnyr lätt. Jag pullar henne en stund och smeker hennes skinkor.

Ytterligare ett finger. Här brukar hon vara nöjd för det mesta men min duktiga slyna kan bättre än så och både hon och jag vet att det kommer krävas mer inatt. Jag drar ut fingrarna och stoppar in två från var hand i henne, särar läpparna och töjer långsamt. Tre fingrar utan problem på var hand.

Sen mer olja. Utan förvarning. Jag sprutar oljan över ryggslutet inte helt olikt en kladdig sats. Oljan rinner
och jag återgår till att töja min slynas nu rejält kåta fitthål. Otålig stoppar jag in en fjärde finger. Särar..
Båda vet att jag ser rakt in i henne. Att vara så utlämnad både hetsar och gör henne i vanliga fall
lite förlägen. Nu är hon dock så kåt att Det bara tänder henne ännu mer när jag berättar att jag ser rakt in i fittöppningen.

Efter en stunds förberedelse får hon ta hela handen upp till knogarna. Där är det stopp. Mer olja och med massage på klittan sjunker handen vidare in och snart får jag in hela handen upp till handleden. Hon stönar av kåthet och jag börjar röra med fingrarna djupt inne i fittan. Två fingrar fortsätter leta sig in, ännu djupare..
Sen knyter jag handen och börjar röra den i en vridande cirklande rörelse.

Ganska snabbt kommer första orgasmen. Den är så intensiv att min hand sitter i ett stenhårt grepp av de kramande fittmusklerna. Utmattad o självande börjar hon slappna av men kommer snappt en andra gång när behandlingen fortsätter.. Sen en tredje, fjärde.. jag tappar räkningen och min kåta våta oljeglänsande slyna är som vax i mitt knä.

Smickrad av hennes orgasmvilja låter jag henne komma ännu fler gånger, innan jag drar ut handen
som nu med viss svårighet glider ur hennes mörbultade nu svullna fitta. Det skall komma fler tillfällen när jag
skall fista henne har jag bestämt. Och då skall jag testa hur många orgasmer hon verkligen tål innan hon ber mig sluta..

Och då får hon stå ut med några orgasmer till..

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

så svarar vi så fort vi kan :)