tisdag 22 mars 2011

Inviga bilen.

Vi sitter i bilen min slyna och jag. Vi susar fram i landskapet på en hyfsat trafikerad väg.
Efter att ha gått i några affärer växte lusten att knulla igen lavinartat. Jag Sneglar mot gallerians offentliga toaletter. Kö.. fan.

Snabbt finner jag mig i situationen och styr stegen mot bilen. Och nu sitter vi här. Min hand trevar sig upp längs hennes lår. För att visa att jag tar vad jag vill ha lägger jag handen mot fittan nästan genast och känner värme stråla genom tyget. Hennes fantasi har gått på högvarv sedan vi satte oss i bilen. Jag konstaterar nöjt att hon inte har trosor på sig under och stoppar snabbt in handen innanför hennes byxor. Med ögonen på vägen letar jag mig snabbt ner till fittan. Mycket riktigt.. hon är redan plaskvåt och fingret glider lätt in. hon stönar och spänner kroppen.

-Vi letar efter ett lagom avskilt ställe att svänga av och knulla, säger jag. Jag ser direkt hur kåt det gör henne. Båda håller nu utkik efter en lämplig rastplats eller avfartsväg medan jag fortsätter att pulla henne och växla mellan en och två fingrar.Vid möten stelnar hon till lite.. Jag förstår att hon undrar om någon kan se. Efter ett tag har jag lekt med den tanken och utmanar henne. Kräver att hon drar ner byxorna en bra bit. Min lydiga slyna gör det och blottar sin vackra hårlösa fitta. Jag fortsätter att pulla henne och kåtheten i mig stiger lavinartat. I byxorna är kuken lika hård som växelspaken..

Det bildas en kö av bilar bakom oss. Vi ser dem båda i spegeln och de flesta kör om, men en stannar kvar.. Ingen av oss vet vad de ser av det som pågår..

Till slut bestämmer jag mig för en avfartsväg och svänger in på en smal grusväg.. Granskog, som öppnar upp sig i ett bebott område.. Lite för utsatt läge. Vi vänder och då får jag syn på en avfartsväg. Vi backar in bilen nån meter Väl synliga från grusvägen och med den större vägen inom hörhåll.. Jag fortsätter att pulla min slyna och doften av fitta väcker nåt djuriskt.

Jag sliter av mig byxorna och befriar min hårda kuk.Min slyna älskar att suga kuk och böjer sig fram för från passagerarsätet och börjar suga. Det tillsammans med upplevelsen gör det hela otroligt skönt och jag vill bara pressa in kuken i det där kåta villiga hålet till botten..

Först pressar jag henne neråt med jämna mellanrum med en hand mot hennes bakhuvud men övergår till att låsa henne med armen så att hon får mycket lite utrymme att röra sig uppåt. Kuken sjunker ännu lite djupare i hennes hals. Håller kvar.. Länge.. Till min belåtenhet uteblir kväljningarna och jag avfärdar lätt hennes försök att komma upp högre med huvudet..

Klatsch! Hennes motspjärn resulterar i en rejäl handflata som lämnar ett rött märke på höger skinka. Hon stönar av vällust.. Här där ingen kan höra inser jag att jag kan gå lös rejält på hennes skinkor och jag fortsätter bearbeta dem med rejäl kraft tills de är röda och varma. Övergår till att smeka dem innan en ny rejäl omgång.. Leker med tanken att låta henne smaka skärpet ute, lutad mot ett träd, men det får vara för den här gången.

Efter en stund lossar jag mitt grepp och ser på när min slyna grundligt ömsom slickar, suger och runkar mig i sin mun. Sakta börjar bilen imma igen av kåtimma och jag sneglar på baksätet där jag sitter.


-Upp på alla fyra där jag vill knulla dig i baksätet. Hon kliver ur och in i baksätet istället. Jag iakttar från backspegeln och ser hennes fitta och röv när hon försöker hitta en bekväm ställning. Kort efter är det min tur och jag krånglar mig in. Framför mig ser jag hennes underbara våta hål och trycker snabbt och hårt in kuken.
I det trånga baksätet leder detta till att hon måste pressa sig mot taket och jag knullar henne metodiskt nu, pressar henne upp mot hatthyllan på tvären i baksätet.

Plötsligt ser vi båda en bil passera genom framrutan. Båda stelnar till. Stannade den? Det går inte att se något genom de immiga rutorna. Vi fortsätter och skiter i vilket. De ser ju inte heller in om inte vi ser ut. - Och vad skulle de säga liksom tänker jag.

 -När jag sprutar måste du hålla inne satsen, jag vill inte ha kladd i sätet. Hon lovar att inte spilla en droppe sats i bilen och snart sprutar jag henne full.

Vi klättrar ut och väntar till imman lättar innan vi åter rullar hemåt. Min slyna gör ett exellent jobb och låter inte en droppe sperma hamna i bilen. En mycket spännande bilfärd för oss båda. En annan gång skall hon få sitta mitt i baksätet och onanera för mig i backspegeln.. Det kommer bli mer bilknull, det vet hon nu. Å andra sidan vet hon ju att jag tar henne när och hur jag vill..

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

så svarar vi så fort vi kan :)