måndag 21 mars 2011

Fredag.. (hennes version)

Jag går omkring naken i lägenheten och känner hur fittan bultar. Har redan kommit 2 gånger, men det var inte riktigt bra det heller, utan har fått ordern att börja om, men att inte komma den här gången.. Snart är han hemma och jag lägger mig i positionen han klart och tydligt har sagt åt mig att jag ska ligga i när han öppnar dörren.

Med särade ben ligger jag på vardagsrummet och smeker mig själv.. väntar. Kroppen skälver av förväntan. Vi har bestämt oss för att ta upp det hela ett snäpp och jag är lite pirrig. Hör hur porten öppnas och stängs. Steg i trappen. Nej, det var inte han. Skulle dörren öppnas nu skulle min helrakade våta fitta vara det första som mötte den som klev in. Tanken kittlar..

Så hör jag en nyckel i dörren.. Hör hur han kliver in, stannar, tar av sig ytterkläderna..


Han frågar vad jag håller på med.. Jag skäms över att han kräver att jag ska svara. Det är inte min starka sida med dirtytalk..
"Jag väntar på din tunga och kuk.. " vill bara vända bort huvudet, men han har naglat fast mig med blicken..

Sen är allt ett töcken. Kåtheten tar över. Han binder mig. Armarna över huvudet och benen högt upp i luften, så jag blottar mina hål för honom att göra vad han vill med. Jag är helt utlämnad åt honom.

Han ömsom slickar, ömsom pullar både min fitta och stjärt. Sen kommer han upp, ställer sig bredvid mig och tar fram sin stenhårda kuk och trycker in den djupt i munnen. Jag vet vad han vill av mig och jag gör mitt bästa för att kunna ta den så djupt som möjligt.. Jag klöks några gånger, men han fortsätter ändå, och jag kan tillslut ta den djupare och djupare..  jag vet att han vill att jag ska ta kuken ända till roten, och jag pressar mig själv att tillfredställa honom, men han blir nog inte fullt nöjd med mig ändå.Tårar har trängt fram av ansträngningen, men det avskräcker mig inte utan gör mig istället mer kåt. Jag känner mig så utnyttjad och jag älskar det!

Men eftersom jag verkligen, verkligen hatar att kräkas har jag snyftat till några gånger och han släpper mig för att torka av mig lite. Reser mig på skälvande ben och tar mig in badrummet. Men han följer efter, trycker ner mig så jag står och lutar mig mot tvättmaskinen och trycker in sin hårda kuk i mig. Han knullar mig hårt och djupt och tillslut kommer han. Tömmer allt i mig.. sen ställer han sig på knä bakom mig och stoppar in några fingrar och pullar mig lika hårt som nyss..

När jag tittar ner ser jag hur det rinner av sperma och safter längs med hans arm, ner på badrumsmattan. Min tur nu. Synen gör mig så otroligt kåt. Så "tabu", så kladdigt! Jag frågar om jag får smeka mig själv, om jag får komma och han tillåter det.

Jag kommer i en så otroligt stark och intensiv orgasm att mina ben knappt håller mig uppe..

Efteråt kramas vi och myser en lång stund i soffan innan vi lägger oss. och jag vet att det här bara är början på den här helgen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

så svarar vi så fort vi kan :)