torsdag 24 februari 2011

Mitt i veckan..

Och jag är hemma idag. Efter några upphetsande sms med "M" som varit på jobbet, har jag precis kommit hem från affären med den största pluggen i fittan.
Åh va det gjorde mig kåt! 
 När jag strosade därinne kunde jag se mig ligga över en frysdisk men pluggen i mig och "M"'s tunga mellan mina särade skinkor, medan folk bara gick förbi.. eller kanske stannade och tittade på. Tanken på att det bara vr jag visste vad jag hade i mig gjorde att jag bara ville skynda mig hem och komma i en våt orgasm.. men tji fick jag. Jag får snällt vänta till ikväll.

Igår när jag satt på jobbet pep det till i min mobil.. Ett speciellt MMS som vi skickar till varandra när vi är långt ifrån varandra men så vi båda vet "vad som är på gång" så att säga. Kände hur det hettade till på kinderna.. Försökte se så oberörd ut jag kunde.. vad hade han på gång nu då? Försökte hänga med i diskussionen fortfarande, men det var nästintill omöjligt..

Det pep till igen.

av med trosorna och bekräfta. Jag har ett uppdrag till dig.

sen ett till

jag vill att du berättar för våra läsare vad vi har för leksaker i vår ägo och fråga vad de tycker vi ska skaffa härnäst. Jag vill även att du ska nämna vilken som är din favorit. Så läser jag det när du bekräftar att det är utfört.
 Resten av kvällen gick jag bara och funderade på det här inlägget.. Ja, vad har vi för leksaker egentligen? Det pirrade till när jag tänkte på dem.  Favoriten för mig är nog dessa pluggar..

Vi använder oss av dessa 3 pluggar i olika storlek. Det var den största jag hade i fittan i söndags.  och idag. Blir kåt bara av tanken på hur den, beroende på hur jag rör mig, kommer åt ställen i mig som gör mig alldeles knäsvag. I söndags fick jag ha den i medan jag fick koka kaffe och servera honom och jag försökte se så oberörd ut jag bara kunde, men det var svårt när knäna vek sig på mig.. Idag insåg jag att jag skulle vilja ha en med vibrator. DET skulle vara häftigt. Jag vet också att "M" helst skulle vilja att jag tog hela den i röven, men där ligger jag fortfarande i träning.. Några tips kanske?


Sen har vi då "Bojorna". 

Jag älskar hur han kan koppla ihop dem hur han behagar. Hand mot hand, hand mot fot. Vissa ställningar kräver självklart lite mer av mig.. Dessutom kommer de med remmar så jag kan bli fastspänd i sängen..Det är en så underbar känsla att vara så utlämnad som man blir när man är bunden..

 En dildo har vi med såklart. Jag menar: Vad vore en sexlåda utan en dildo? Den här har steglös vibrator och är gjord i ett "naturtroget" material. Perfekt när man vill fylla båda hålen. och då får vibratorn  gärna gå på ganska hög fart för min del...



Brösten ska ju också få sitt.. och till dem har vi dessa att leka med.. 
De lila är sk Nipple suckers och de andra heter "Flat nipple screw". Tyvärr blir det inte så ofta dessa åker fram, speciellt den med kedjan är en favorit, för min del vill säga. Perfekt att dra i precis innan man kommer. Intensifierar orgasmen kan jag lova! 

Ja.. det här är alltså vad vi har att leka med..

Vad har ni i Er "låda"? 
och vad tycker Ni att vi saknar?  

/K

2 kommentarer:

  1. Jag älskar när "frugan" tar mig med en strapon.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag är fullt upptagen med djupa knull i min slynas röv. Älskar det och hon med. Strapon är något jag inte känner mig lockad att testa, men smaken är ju som - baken ;)Tack för din kommentar och välkommen åter!

    /M

    SvaraRadera

så svarar vi så fort vi kan :)