onsdag 23 mars 2011

Hårt i köket.

Sista dagen på helgen och det svävar fortfarande kåthet i luften. Får ett infall och säger åt min slyna att gå med plugg och handla. Jag följer med och viskar saker i hennes öra medan vi är i affären. Senare på dagen går det att ta på kåtheten i luften. Jag beordrar henne att ställa sig framför fönstret i köket medan jag går ner på huk och smeker och pullar hennes fitta.Utanför på andra sidan gården sitter folk och solar o dricker sitt kaffe. Jag drar henne till mig och tar stöd mot diskbänken. Sliter ner byxorna. Troslös som allt oftare, för att jag skall kunna ta henne när det passar. Börjar kyssa hennes hals och krama brösten med båda händer. Kuken står som ett spett och måste befrias. Drar ner byxor och boxers och låter den vila mot ryggslutet. Fortsätter min behandling av brösten och inser att man ser rätt ut på gården. Viss insyn med andra ord. Dock är båda redan så kåta att det inte spelar någon roll. Jag pressar min slyna mot mig och känner hur kuken snuddar rövhålet.
Det räcker för att vi båda skall pressa oss hårdare mot varann. Jag känner hur röven står emot men sakta verkar ge med sig. Droppar saliv som landar mellan skinkorna och hon stönar. Smörjer snabbt in kuken med saliven i skåran och sätter den mot rövöppningen. Hon pressar emot och jag känner sakta att hålet börjar ge med sig. Vi har inte förberett för det här men båda vill bara trycka in den. Dock väljer vi att avbryta och istället ta upp det igen vid ett annat tillfälle.

Klär på mig med vetskapen att nästa gång kan det mkt väl ske.

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

så svarar vi så fort vi kan :)