måndag 21 februari 2011

Munknull

På bordet står räkorna knappt rörda, vinet står i det närmsta odrucket. Efter allt eldigare kyssar har vi smekt av varandra kläderna och suger, slickar nafsar.. Stämningen går att ta på och det är två veckor sen sist. 


-Lägg dig på bordet. Jag vill ha dig med huvudet utanför kanten så jag kan munknulla dig. Lydigt lägger hon sig på bordet och jag börjar knulla hennes fitta  med ett fast tag om bordskanten. Djupt.. Efter en stund rundar jag bordet och hon gapar. Hon vet vad som väntar och hon ser mer än redo ut. In med kuken. Juckar och låter henne suga i lugnt tempo. plötsligt greppar jag huvudet och pressar. Lite lite djupare och stopp. Håller kvar.. Nacken spänns..motstånd. Släpper. Kuken glider ut täckt av strängar med saliv. Sexig syn konstaterar jag och gillar kladdet och de hungriga läpparna som gärna gör om det igen.. övar..som vill behaga mig.. Och jag har inte fått nog än. In igen. Stopp.. och ännu lite djupare. Jag kramar hennes bröst under tiden och nyper i bröstvårtorna. Efter några försök konstaterar jag stolt att hon kommit ännu lite djupare och att kväljningarna blir färre.

När det är nog rundar jag bordet igen. Leker lite med fittöppningen.. Pressar in tre fingrar..fyra..
-Nu skall jag fista dig, du skall få hela min hand i dig. Efter att ha smörjt in handen med glidmedel stoppar jag in alla fingrar och börjar töja. Jag kommer till knogarna. Efter lite jobb och mera glid får jag så in hela min hand. Synen och känslan gör mig sprängkåt. Därför fistar jag bara en stund innan jag drar ur handen för att knulla hennes fitta tills sperman pumpar och jag väljer att spruta min sats i hennes ständigt villiga fitta. Sen fortsätter jag att smeka henne till orgasm medan min säd fortfarande rinner i henne.

/M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

så svarar vi så fort vi kan :)