måndag 21 februari 2011

Härliga förslag

Idag går hon omkring i lägenheten med en stor plugg i fittan. Tanken är att hon längre fram i tiden skall gå och handla med den i sig, och i förlängningen gå och handla saker att stoppa i fittan istället för pluggen väl hemma igen. Nu är hon i träning för att vänja sig vid att ha den i sig längre stunder.

Det börjar med att vi hetsat varandra tidigare under dagen. Jag har pullat henne diskret och hon har runkat mig med mycket saliv på ett mästerligt sätt. På skoj frågar jag vad jag får för att jag går och handlar, och får en mycket utförlig beskrivning som jag kommer tolka som ett löfte för framtiden.. Jag går och handlar, men innan jag går kör jag snabbt in en finger i hennes fitta och smakar på fingret innan jag kysser henne och går. Detta har gjort mig sprängkåt och improviserade tankar smids till en plan medan jag handlar.. Det är en intressant upplevelse i sig. Smaken av hennes fitta dröjer kvar i min mun och jag får svårt att koncentrera mig på inköpen och glassen jag håller i handen där jag står i kön mot kassan rinner i min fantasi längs hennes haka och bröst och tjock chokladsås letar sig vidare nedåt nedåt..

Först prövades den mellanstora pluggen  för hon är rädd att inte kunna gå normalt. Snabbt konstaterar jag att hon mycket väl kunde klara av den stora. Hon är rädd att det skall synas men problem är till för att lösas.
Efter lite jobb sätter vi den på plats i den redan plaskvåta fittan. Att se henne gå runt med den och att tvinga
henne visa den genom att dra ner byxorna och visa fittan för mig och att jag då och då knackar lite lätt på den
eller ruska lite i den gör mig grymt kåt. Att konstatera att den är så hal av hennes safter att den är svår att greppa gör inte saken sämre.. Efter en stunds väntade kallar jag därför in henne i det mörka sovrummet där hon på knä får suga min kuk.

Mitt deepthroatspöke gör sig påmint och jag pressar henne mot mig utan förvarning så djupt jag kan. Håller kvar håller kvar och sen dra ut kuken snabbt så hon får vila. Därefter beordrades hon upp på alla fyra i sängen så att jag kunde slita av brallorna ner till knäna. Därefter drar jag bryskt ut pluggen efter att snabbt knullat henne med den en stund, och placerar den i hennes mun. Pluggen är stor och kladdig och buktar i kinderna och jag älskar att se det. Hon tar den duktigt och kämpar hela tiden för att ta in mer..Jag blir tacksam som har henne som är lika vild och villig som mig själv. Jag lämnar henne med pluggen för ett snabbt knull bakifrån i den plaskvåta fittan som smetar ner hela min pung med safter, innan jag
slutligen sätter mig grensle över henne för att runka över hennes nu särade stjärt.

Först protesterar hon över att jag låter min tumme glida in i stjärten, men jag tar bort hennes händer och fortsätter. Jag vill öppna hennes röv så att min varma sats kan leta sig in i hennes stjärt. Jag håller ner henne med hela min tyngd mot sängen och kommer på stjärten och i svanken. Den pöl av sperma som bildas föser jag ned från svanken i små strilar som samlas i och på röven och rinner vidare ner i fittan.
Med två fingrar i och två utanpå fittan pullar jag sedan henne hårt snabbt intensivt. sperma blandas med hennes egna safter och fittan lämnar smackande ljud och rinner som aldrig förr.

Hon särar så duktigt att rövhålet nästan putar utåt. Jag har aldrig sett henne sära så för mig förut och hon är helt vild under mig. Min sats fortsätter att leta sig in i hennes bak som verkar känna igen min säd och slukar den sakta. Det känns som att hennes kropp har lärt sig att ta emot mig överallt och reagerar automatiskt på mina fingrar min kuk och min sats, tankarna snurrar i skallen och trots att jag kommit och inte blir hård byggs en mental orgasm upp i mig. Hon börjar darra och kommer under kraftiga skakningar i en vild våt orgasm, kladdig av sperma saliv och egna safter. Jag har aldrig sett henne så våt och tacksam.

En mycket bra helg.

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

så svarar vi så fort vi kan :)