måndag 21 februari 2011

Att ta det man vill ha

Min slyna ligger hopkurad på fotpallen med en dildo i sin fitta. Skinkorna är röda efter några rejäla smack med handflatan. Stjärten har hon duktigt tvättat och den är töjd och redo för kuk. Fotpallen har placerats framför vardagsrumsfönstret. Förbipasserande ser säkert min slynas skinkor i nedra kanten av rutan och hur jag hukar över henne och låter min kuk leta sig in. Hennes röv gör kort motstånd men ger sen efter och jag glider in. Gillar det. Gillar känslan av att min slyna är redo och längtar efter kuk där. -Det här är inte för din njutning så du vet det! Inte ett ljud om fittan. Jag kommer använda din röv och hör jag minsta ljud att det är skönt i fittan måste jag straffa dig! Min slyna nickar till svar och jag börjar pumpa hennes stjärt.. Missnöjd över att jag inte ser bra nog kommer nästa order. -Sära! Håll med handen så jag ser när kuken tränger in! Hon särar lydigt med en hand. Den andra stödjer hon sig mot golvet med. Det får duga. Jag använder min andra hand.

Så börjar hon stöna. Då kommer bältet väl till pass. Först ett par rapp. Återgår till att ramma min stenhårda kuk in i min slynas bak. Så börjar det igen. Bältet får agera munkavle och det funkar en stund, tills jag tröttnar på att hålla i det.. Då kommer det stön på nytt. -Titta på mig! Hon vänder huvudet i sidled så gott det går.. Smack! en örfil. Förvånat rycker hon till.. -Vad säger man? Här ger jag tydliga instruktioner och låter dig njuta av kuk i röven.. Min slyna ber skamset om förlåt. Jag fortsätter borra in min kuk till roten i hennes röv, men jag bara väntar på ett nytt stön. Brösten får sig några rejäla pisk under tiden.. Nytt stön och nya örfilar innan hon till slut får kontroll och blir tyst.

Medan jag pumpar min slynas rosiga röv kommer jag åter att tänka på hur skönt det var att pressa ner min kuk i hennes hals och strängarna av saliv från slynans mun till kuken som följde med från behandlingen. -Jag går och tvättar av mig. När jag kommer tillbaka vill jag ha dig med huvudet över soffkanten och benen mot väggen upp och ner i soffan. Jag litar på att du klarar av det. Min slyna intar den tillsagda positionen och står och väntar redo när jag kommer tillbaka. Ahh vilken syn! Nu kan jag lätt munknulla henne och filma med mobilen under tiden. Jag ser kuken försvinna in bit för bit. Känner tungan spela mot den.. sen utan förvarning pressar jag ner den djupt igen. Varvar mellan att dra mig ut fort och att hålla kvar länge..Tar ett fast grepp om min slynas hals. Det känns som att man känner kukens rörelser i halsen mot handflatan, men det kan varit inbillning.

När det blir för tröttsamt att munknulla får hon slicka och suga min pung. Jag ställer mig så hon når min stjärt
och känner hur hon lydigt låter tungan spela även där. Att ha en så väluppfostrad slyna gör mig stolt där jag står. Jag får syn på hennes blöta fitta och röv kladdig av glidmedel. Stjärtöppningen öppnar och sluter sig. Jag vill ramma det där hålet igen och beordrar slynan att vända sig och sära så jag kan ta hennes röv och samtidigt smeka klittan, leka med dildon eller vad som faller mig in. Jag filmar igen. Då och då visar jag henne filmklipp medan jag knullar henne. Hon börjar andas tyngre och jag greppar hennes hals i ett fast grepp. Hon ser tackamt på mig med kåta dimmiga ögon.

Jag kysser henne och knullar henne mera ömsint. Våra läppar möts.. Jag återtar kontrollen och håller för min slynas mun. Vägrar henne kyssar och vägrar henne att låta. Jag hindrar hennes andning genom att nypa för näsan och pumpar åter hennes slynröv hårt så pungen klatschar mot skinkorna.Efter en stund släpper jag taget och hon drar efter andan. Med varierande uppehåll upprepas proceduren..Fittsaft har letat sig ner och gör min kuk glansig och detta får det att krama till i pungen. Jag tömmer min varma sats stråle efter stråle i min slynas röv och skakar kraftigt av orgasmen. Därefter övergår jag till att knulla hennes fitta med dildon på hög hastighet till hon ber om att få komma. "måste jag vara tyst?" frågor hon lydigt. Jag blir kärleksfull av frågan och lösgör henne från ordern och hon kommer i en skön orgasm..

/M

2 kommentarer:

  1. Och när får vi se de där filmklippen som nämns i dagboken? ; )
    Skönt skrivet. Verkligen upphetsande!

    SvaraRadera
  2. Filmklipp är nu publicerat och mer kommer när jag har material jag är nöjd med. Håll utkik bland de nyare inläggen. Kul du gillar läsningen, Mkt nöje!

    /M

    SvaraRadera

så svarar vi så fort vi kan :)