tisdag 15 mars 2011

Det ingen vet..

Jag tycker om att veta att min lilla slyna går omkring och är våt. Därför brukar jag ofta se till att hon får jobba troslös på sitt jobb. Hon går igång totalt på vetskapen att jag och hon vet men ingen annan.. Ofta får hon ta bilder på sin våta fitta och skicka till mig på jobbet. Idag frågade hon om det var okej att lägga upp ett av dem här på bloggen.

Självklart är det okej att hon visar sin härliga fitta när hon ber så snällt.

Igår trillade det in ett par filmsnuttar med, som kanske dyker upp här inom kort..

Hemma blir det ofta plugg när jag inte är där. Ni som läst här innan vet att hon ibland får göra små utflykter med den i sig dessutom. De senaste dagarna har jag varit helt besatt av tanken att min slyna går med pluggen i sig oftare och oftare. Hon skall ha nåt i fittan så mycket som möjligt, även när jag inte är där och kan fylla hennes hål..

Igår var inget undantag, och inte heller ikväll. In skall den så fort hon kommer hem. Sen får hon gå runt med den och påminnas om vilken kåtslyna hon är.

Jag älskar henne och vår kåtpassionerade och samtidigt ömma relation där vi tillsammans når nya nivåer. Hon är verkligen modig och villig och kommer även med egna förslag för mig att överväga som får mig att le häpet ibland samtidigt som det kåta djuret i mig ylar..

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

så svarar vi så fort vi kan :)